هیچ میدانستی...؟؟؟

 هیچ میدانستی....؟؟؟همان تک شعله ای که افروختی
... تا دلم را گرم کنی....

تمــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــامِ
وجــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــودم
را به آتـــــــــــــــــــــــش
 کشیــــــــــد....!!!



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت22:20---26 تير 1391
سلام.مرسی از نگاهت
باعث افتخاره که از وبم خوشت اومد
خوشحال میشم اگه کاری از دستم بر میاد...اومدی بهم خبر بده من اماده ی همکاریم


یه دوست
ساعت21:43---26 تير 1391
ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست

عطیه
ساعت12:05---26 تير 1391
سلام عزیز.از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم.
راستش من همینجوری هم سر آپ کردن وب خودم موندم.با عرض شرمندگی این کار رو نمیتونم قبول کنم.راستی اگه دوست داشتی لینکم کن.خوشحال میشم.بهم خبر بده تا منم لینکت کنم . با آرزوی موفقیت برایت .
عطیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ چهار شنبه 26 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 1:17 نویسنده amir |